fredag den 24. februar 2012

Idag kørte jeg min mor ud at handle og fik hos superbest øje på nogle aurikler til 10,- kr. stykket og der var tre som havde en speciel farve og en enkelt med et specielt mønster på kronbladene så vi købte tre styks og satte dem i koldt drivhus da vi kom hjem. De senere år er jeg blevet meget glad for aurikler og har lavet et enkelt nyt bed til dem. De 'gamle' fra sidste år har set pæne ud gennem hele efteråret og vinteren, men lad os nu se når vi når til foråret, for somme tider kan man ikke rigtig stole på at de vil overvintre, men jeg håber stærkt på det.
Jeg købte sidste år nogle af de høje typer og sre frem til at se dem blomstre i år. Men kryds fingre for mig og auriklerne... :o)

3 kommentarer:

  1. Vi vil se!
    Du bliver nødt til at sætte nogle billeder på dine indlæg..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg ved det godt, men min gamle PC vil ikke arbejde sammen med min Mobil, men lad se om ikke jeg i første omgang har nogle billeder fra tidligere år liggende et sted.
      Jeg skal gøre hvad jeg kan, skal jeg nok!!!

      Slet
    2. :-) Så kan vi jo ikke forlange mere..

      Slet