lørdag den 5. januar 2013

Dobbeltheldig!

Allerførst vil jeg takke jer for alle jeres dejlige kommentarer på min blog, det er så dejligt at dele med jer. Det er jo ikke så tit vi kan nå, at sludre så meget på arbejdet og så er det da heldigt, at i findes her i blogland, enda med samme interesse i haven og planter.

Her i julen var jeg også så heldig at vinde en give away hos Amalie Ardahl. Fire skønne armbånd som lå i posten da jeg kom hjem fra arbejde. Tak Amalie!


Er de ikke bare skønne. Jeg tror det er sorte lavaperler og jeg elsker bare sorte perler. Jeg har selv lavet to armbånd og en halskæde af sorte afrikanske træperler sammen med sølv og de blir næsten brugt hver dag. Men nu har jeg lidt at skifte ud med - skønt :o)


Enkelt og pænt, hvis jeg selv skal sige det...

2 kommentarer:

  1. Til lykke med gevinsten :-) Jeg har netop fundet din blog. Jeg lavede selv en blog for nogle måneder siden og finder stadig haveblogs jeg ikke vidste eksisterede ... Jeg melder mig som fast læser, og så sætter jeg dig også lige på min blogliste, så jeg kan vende tilbage. God søndag!

    SvarSlet
  2. Jamen velkommen til! Håber du vil befinde dig godt i blogland :o)
    Vi læses ved! Venligst Vibeke

    SvarSlet