lørdag den 26. januar 2013

Januar og slankekure!

Mon ikke vi alle lader os rive bare en lille smule med, når alle de kulørte blade starter deres sædvanlige Januar Slankekure. Jeg kaster mig ganske vist ikke ud i slankekure dikteret af nogle blade eller for den sags skyld TV udsendelser. Men jeg benytter da alligevel huskekagen til lige, at tjekke det nyeste indenfor fødevareforskning og viden og hele året modtager jeg nyhedsbrev fra sites jeg stoler på som værende seriøse. Se med herunder:

Landbrug og fødevarer's portal Vores Mad
Årstiderne
Sæson for god smag
Fødevarestyrelsens portal Alt om kost

På sidstnævnte kan du bl.a. se de omdiskuterede 8 kostråd


Man skal selfølgelig altid huske, at bruge sin sunde fornuft og man kan sagtens tilpasse råd og opskrifter til sin egen smag eller økonomi ikke mindst. Og bedst af alt, så kan man få det meste ud af sine egne grøntsager.

God fornøjelse og go' weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar